Maatwerk trap in woonhuis

Het leveren en plaatsen van een stalen op maatgemaakte trap in de woonkamer van deze klant. Deze klant wenste een niet te robuuste trap welke in het midden van zijn woonkamer moest komen staan. Hierdoor wordt de lichtdoorval minimaal verhinderd. Ik kreeg van de klant ontwerpschetsen aangeleverd waarmee ik aan de slag ben gegaan. Dit heeft geresulteerd in een donkergrijs gecoate trap in combinatie met hardhouten treden en bordesvloer. Op de foto’s zijn de treden nog niet gemonteerd. 

Poorten t.b.v. inbraak preventie

Sinds enige tijd was er sprake van een verhoogd aantal inbraken of poging tot inbraak, in betreffende woonblokken. De bewoners van deze drie woonblokken hebben ervoor gekozen om de achterom ingang middels drie poorten af te sluiten. Ik heb drie poorten geleverd en geplaatst. De poorten zijn voorzien van gelijk sluitende sloten. Sinds het plaatsen van de poorten is criminaliteit beduidend afgenomen.

 Bordes met trap

De klant wenste een extra uitgang aan de achterzijde van zijn woning. Hiervoor is voor een bordes met trap gekozen. Het bordes en de trap zijn uit staal vervaardigd. Het staal is verzinkt en in antraciet grijs poedercoat afgewerkt. De vloer van het bordes is met hardhouten planken afgewerkt. De traptreden betreffen stalen antislip treden. Het bordes staat op vier staanders welke op een fundering zijn gemonteerd.

Poort bij voortuin 1928

Het vervaardigen en monteren van een tuinpoort. De klant woont in een Herenhuis van 1928 in Den Haag. Van deze woning ontbrak de metalen poort van de voortuin. In de straat was bij een paar woningen de originele poort nog aanwezig. Ik heb deze poort gefotografeerd en ingemeten. Vervolgens heb ik de poort nagemaakt. Betreffende poort is verzinkt en in de originele kleur poedercoat afgewerkt. Een degelijk product waar deze klant velen tientallen jaren plezier van heeft.

Hekwerk met looppoort

Voor deze poort en hekwerk heeft de klant het ontwerp aangeleverd. Aan de hand van het ontwerp heb ik de poort en het hekwerk vervaardigd. De brievenbus is door mij aangekocht en in het hekwerk geïntegreerd. Het hekwerk en de poort zijn verzinkt en in de gewenste kleur van de klant gepoedercoated.

Dubbele inrijpoort met dubbel staafmat hekwerk

Voor deze klant heb ik een dubbele inrijpoort gemaakt. De poort is verzinkt en in RAL 9005 zwart gepoedercoated. Het dubbel staafmat hekwerk is door ons aangekocht. Vervolgens is het hekwerk op maat gemaakt en gelijk tijdig met de poort geplaatst.Dubbele sierhekwerk poort

Dubbele inrijpoort, uitgevoerd in sierhekwerk. De poort is verzinkt en in kleur poedercoat afgewerkt. De bediening van de poort vindt automatisch plaats.

Dubbele poort

Dubbele poort, symmetrisch uitgevoerd. Deze poort is terplaatse ingemeten, de scharnieren zijn op bestaande poortstijlen gelast. Het metalen frame is verzinkt en in de gewenste kleur gecoat. De poort is van goede kwaliteit hang en sluitwerk voorzien, kan ook geautomatiseerd worden uitgevoerd.

Dubbele poort

Dubbele poort, symmetrisch uitgevoerd. De poort is op maat gemaakt, verzinkt en in de gewenste kleur gecoat. De poort is van goede kwaliteit hang en sluitwerk voorzien en kan ook geautomatiseerd worden uitgevoerd.

Dubbele poort

Dubbele poort, A. symmetrisch uitgevoerd. Het metalen frame is verzinkt en in de gewenste kleur gecoat. In de poort zijn hardhouten planken gemonteerd. De poort is van goede kwaliteit hang en sluitwerk voorzien, kan ook geautomatiseerd worden uitgevoerd.

Plantenbak

Deze plantenbakken zijn opgebouwd uit een verzinkt en gepoedercoated metalen frame en afgewerkt met hardhout. De binnenzijde is met kunststof folie bekleed. Hierdoor ontstaat een zeer duurzaam product. De bakken zijn in diverse maten en vormen leverbaar.

Restauratie Porsche 356

Op dit moment in restauratie een Porsche 356A bouwjaar 1954. De carrosserie van het voertuig is volledig gedemonteerd en de body is volledig van lak etc. ontdaan. Op dit moment hangt de body in een draaibok zodat hij van alle zijden kan worden bewerkt. Een verder verslag en foto’s volgen naarmate het project vordert.

Restauratie Karmann Ghia

De auto is op dit moment in restauratie. De body is van het onderstel gescheiden. Het onderstel is gestraald en daarna d.m.v. poedercoat afgewerkt. De body is volledig ontdaan van lak, dit is middels het pyrolyse proces gebeurd. Hiervoor wordt de body in een oven geplaatst en wordt de temperatuur zeer gecontroleerd opgevoerd naar 435 graden. Alle materialen als lak, plamuur etc. vallen als stof van de carrosserie af. Vervolgens worden alle doorgeroeste delen uit de carrosserie geslepen, nieuwe reparatiedelen worden ingelast. Wanneer het laswerk is afgerond wordt de carrosserie strak gemaakt en gespoten. Ondertussen zijn ook de bodemplaat, de wielophanging en aandrijving gerestaureerd. Onlangs is de carrosserie weer op de bodemplaat gemonteerd.

Bodemplaat herstellen Mercedes 190SL

Van een Mercedes 190SL (1958) zijn diverse bodemplaatdelen verwijderd. Vervolgens zijn er nieuwe plaatwerkdelen ingelast. De bodemplaat is in de grondlak gezet en met undercoating afgewerkt.

Restauratie Volkswagen Kever 1976

Volledige restauratie van een VW Kever Cabriolet Er zijn diverse plaatwerkdelen vervangen en ingelast. De carrosserie kleur was eerst zwart en is nu Porsche grijs. Er is een nieuw, zwarte linnen kap gemonteerd.

 
 
 
E-mailen
Bellen
Info